TIEDOTE 18.3.2020 - Muutoksia Kotoavaimen toiminnassa

TIEDOTE 18.3.2020

Olemme siirtyneet etätyöskentelyyn asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveyden takaamiseksi, kunnes koronapandemian rajoitukset poistetaan. Toimistomme Lammilla ja Hämeenlinnassa ovat toistaiseksi suljettu.

Asiakaspalvelumme toimii normaalisti klo 8 – 16 välisenä aikana.

Asiakaspalvelu                   isannointi@kotoavain.fi                 puh. 040 847 4198
Eija Rämö                           eija.ramo@kotoavain.fi                  puh. 0400 916 183 (tj, isännöinti)

Katja Malkamäki                katja.malkamaki@kotoavain.fi     puh. 0400 971 546 (isännöinti)

Heli Villman                        heli.villman@kotoavain.fi              puh. 0400 916 448 (kirjanpito)

Taloyhtiösivujen kautta palvelumme toimii 24h. Taloyhtiösivulle pääsette osoitteessa www.kotoavain.fi / Taloyhtiöt (oman taloyhtiön nimi ilman as oy:tä ensimmäiseen hakukenttään). Kotisivuilta voitte jättää meille mm. kiireettömät vikailmoitukset ja isännöitsijätodistustilaukset.

Voitte pyytää mahdolliset tiedotteet itsellenne sähköisesti lähettämällä meille sähköpostiosoitteenne. Tilanteen edetessä voimme joutua tiedottamaan muutoksista useasti. Kertokaa samalla, minkä taloyhtiön asiakkaita olette. Ilmoittakaan erikseen se, saako antamaanne sähköpostiosoitteeseen lähettää myös yhtiökokouskutsut.

Koronaepidemia vaikuttaa myös taloyhtiöiden kokouksiin.
Yli kymmenen henkilön julkiset kokoontumiset on kielletty. Noudatamme tätä ohjetta, vaikka taloyhtiön kokous katsotaankin suljetuksi tilaisuudeksi.

Tilinpäätökset käsitellään vasta, kun rajoitukset tullaan poistamaan tai jos pystyään järjestämään kaikkia osakkaita palveleva etäkokous.
Ennakkokommentointi yhtiökokousta varten on yksi vaihtoehto kokoukselle tai sähköinen osallistuminen kokoukseen videotekniikan avulla. Olemme jo kokeilleet isännöintitoimistolla menestyksellisesti mm. sähköisen äänestämisen onnistumista etänä, jos kokouksessa jouduttaisiin äänestämään.

Nyt vaikuttaa kuitenkin siltä, että joudumme siirtämään kokouksia eteenpäin, mikä tarkoittaa, ettei kaikkia kokouksia pystytä pitämään 30.6. mennessä. Tilanne on poikkeava.

Taloyhtiöiden rappukäytävissä on tehostettu siivousta kaiteiden, oven kahvojen ja valokatkaisimien osalta. Pesutuvat on normaalisti käytössä, mutta asukkaan tulee noudattaa annettuja ohjeita myös näitä tiloja käytettäessä, että sairaana tiloja tulee välttää.
Saunavuoroja on jouduttu perumaan.

Huoneistokierrokset asunnoissa on lopetettu kokonaan. Akuutissa tilanteessa ilmoita kiinteistöhuollolle jo puhelimessa, jos olet sairaana tai karanteenissa.

Yhteistyöterveisin
Lammin Kotoavain Oy
  Kotoavain logo 96dpi
Lammin Kotoavain Oy, Mommilantie 2, 16900 Lammi | Lammin Kotoavain Oy, Kasarmikatu 7, 13100 Hämeenlinna.